søndag 26. februar 2012

Stort oppdrag!

Gud så moro... Føler at ting kommer i boks nå hehe... Fler og fler får vite om min hjemmeside og kakene jeg lager... Så flere og flere bestiller kaker herifra! Noe som er knall moro :-D Så nå venter jeg på resten av tingene mine ifra den beste nettsiden jeg vet om!! Nemlig http://www.strosselannat.se/  :-) Dem har sinnsykt mye kult og man kan skrive inn ønsker om produkter som man gjerne vil de skal ta inn :-)

Jeg er ikke på noen måte sponsret av de, men reklamerer så gjerne for dem da servicen og varene man får i fra dem er helt fantastiske :-) Så for de av dere som bestiller kake ting i fra nettet, ta gjerne en titt inn der!
Frakten varierer på hvor mange kg pakken din kommer på.. Jeg er veldig fornøyd, de sender ut neste virkedag og for meg tar det 4 dager så har jeg det i postkassen :-)

I morgen skal jeg bake noen sitron cupcakes med gule roser på (litt påske innspirerte cupcakes, men med roser hihi) så stay tuned etter bilder av de :-) Jeg legger og ut bildene på hjemmesiden min www.dreamycakes.biz.. Så ta gjerne titten innom der oxo om dere føler for det :-)

Det var det for i kveld hehe.. Peace out!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar