mandag 27. februar 2012

Ny bestilling!

ja da fikk jeg en ny bestilling i dag :-) Så moro.. En liten sjokoladekake ble bestillt av ei kjempe trivlig dame :-)
Og jeg fikk den store bestillingen jeg håpet på :-) Så nå skal vi glede mange med gode kaker her :-)

Kjempe artig blir det :-) Så jeg og min kjære søster har en del og gjøre nå.. Det er da to kaker som skal være klare til helgen. En cars kake og en sjokoladekake :-) Liker å ha masse å gjøre :-) det er bare bra det hehe :-) Så i dag har jeg laget en påske innspirert sitron kake med smørkrem :-) Veldig god med masse smak av deilig sitron :-) Her er bildet av den:

Den er dandert med smørkrem roser og swirls :-) som dere kan se da veldig påske gul :-) Mulig det dukker opp noen påske cupcakes oxo! Hehe er jo snart  påske da... og da må man jo selvfølgelig ha noe godt hihi!!!!

Det var det for ikveld, ha en flott kveld/natt videre alle sammen!

Peace out! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar