fredag 24. februar 2012

Sjokolade kake

Idag har man mekket sjokolade kake med vaniljekrem og frosne bær i :-) Den skal spises i morgen med familiem  min :-) <gleder meg masse siden jeg eeelsker sjokoladekake... fant en ny oppskrift som var super lettvinn og man får luftig og flott sjokoladekake :-D

Her kommer noen bilder av den :-)

Den er dekket med sjokoladesmørkrem som smakte helt fantastisk! Virkelig den beste kremen jeg har smakt :-) Denne tror jeg kommer bli en slager hehe.. virkelig herlig kake og luftig og lett! 
Passer perfekt til barneselskap ( da dandert anderledes) Men også en veldig flott festkake :-)

Håper dere liker bildet av denne kaken :-) Til uken blir det flere kaker hehe.. Sjekk gjerne innom hjemmesiden min : www.dreamycakes.biz!


Peace out.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar