torsdag 23. februar 2012

Mareng roser

Idag så har man laget mareng roser :-) Det var en challenge hehe.. men med litt øvelse så tror jeg de kan bli enda flottere enn de ble  :-)
De står til tørking nå så da de er klare så kommer det bilder vettu!!
Disse marengsen har smak av tuttifrutti og det ble knaaakanes godt må jeg si hehe :-) Ga en frisk smak og utseende er ikke ille hehe... Jeg har brukt oppskriften til Manuela fra passon4baking og den oppskriften er den beste jeg har brukt må jeg si :-) All hyllest til den vakre damen der for alle gode oppskrifter hun deler med seg :-))

To aspire to be as great as her is a mission in life! Also to be as great as Buddy Carlos Valestro <3 Det var det jeg hadde for nå hehe.. Som sagt jeg legger inn bilder etterpå :-)

Peace out!  

 Her kommer da bildet av de :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar