fredag 17. februar 2012

Butterfly

Ohhh jeg kom akkurat på en kjempe fin idè til en kake for alle som elsker sjokolade og sommerfugler :-) Mmmm tenk sjokoladekake bunn og sjokolade moussè fylling og litt krem på toppen og avslutte med sjokolade sommerfugler :-D Eller kanskje bare noe jeg synes hehe,... men jeg fant ut hvordan jeg kan lage flotte sommerfugler av smeltet sjokolade :-D og det kommer jeg prøve ut til uken tror jeg :-D samme med sjokolade skåler :-) Må si jeg gleder meg skikkelig til å lage alt jeg har planlagt so far!

Pluss at jeg måå bare fortelle at jeg fikk utrolig flott feedback i dag :-) Av en konditor i lære :-) Han skrøt av kakene mine hehe og han har gått 3 år skole for å bli konditor og er nå i lære og skal opp til fagbrev .
Han spurte faktisk mine brødre om jeg kunne lære HAN om diverse ting :-D Om ikke DET  er bra feedback så vet da sørn haha :-D Jeg ble såå glad at jeg visste ikke hva jeg skulle si hi hi hi!!! Da synes man kakene man lager er allright ;-) Hehe neida jeg må si jeg er stolt av alt jeg lager uansett :-) Cuz they are made with LOVE!

Jeg har altid hatt en sterk passion for å lage kaker , mat og diverse :-) Så ufattlig moro vettu :-D Så jeg håper flere blir innspirert til å bake! Verden har så mye vondt i seg så noe søtt og godt er ikke så dumt da verden virker som et mørkt sted :-) Med dette sier jeg godnatt til alle der ute!

Peace out!


Gotta love butterflies <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar