lørdag 18. februar 2012

Masterchef Gourmet, Red Ruby, 220V

Dette er min nye drømme leke hihi :-) Jeg har planer om å kjøpe inn en ny kjøkken assistent da min elskling jeg ahr nå tar kvelden.. Jeg var så heldig å fikk en kjøkken assistent av min elskede bror i julegave :-) Så den dagen den er så uheldig og tar kvelden så skal denne lille flotte saken bli kjøpt inn :-D Ååhh sikle...

Den er jo sååååå lekker :-D Og sterk :-) 900w det liker jeg for da klarer den oppgavene jeg har planlagt for denne godsaken hihi.. Ikke var den så dyr heller (så passer min lommebok) Ikke mer enn 2216 kr 
http://royaldesign.no/viewitem.aspx?ID=61061 Ikke ille for en flott maskin må jeg si! Og jeg eeeelsker røde husartikler hehe.. Jeg synes de ser innbydende ut og designen er litt rustikk (witch i luuuv)

Jeg hadde min kjære søster på besøk her i dag og det ble diskutert masssse kaker i dag hehe... Så neste uke har vi full produksjon her i sør-odal Hihi... var masse som vi kom på og skal tre i livet til uken :-)

Bilder kommer jo selvfølgelig.. og skal få satt i gang en prøvesmake dag hehe :-) Mmmmm det var det for nå.. Have a cakealicious day!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar