fredag 17. februar 2012

Brainstorm

Idag har jeg og søss hatt brainstorming om kaker  :-D hehe kom frem til mange gode ideer må jeg si :-) Og om planene går som det skal så skal jeg lage en Do ku kake  i Mai :-) Hun som skal ha den er veeldig glad i kuer :-) så jeg skal lage den beste kaken jeg kan få til :-)

Blir å lage noen test kaker så man får til så den blir meeget flott :-D såå da blir det en del kakelaging fremover :-) Sendte med gubben cupcakes til jobb igår og de ble tatt veel imot :-D så da er det jo bare å fortsette da :-) Fucking elsker å bake :-D så har jeg jo en komfirmasjon nå i juni som jeg skal lage mange kaker til. Bilder vil komme etterhvert som jeg lager kakene :-D

I mellomtiden får dere ha en knaakande og baaakande dag videre ;-) for de av dere som baker :-D og for de av dere som smaker :-D

Peace out!

Ps har bestilt denne flotte kaketinen :-D så kakene kan fraktes hele hihi :-D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar