fredag 9. mars 2012

to kaker og lage

Japp denne uken som kommer har vi to kaker og lage :-) En kjærlighets kake og en hundekake (amstaff) til bursdags selskap :-) Jeg laget en bursdags kake til svigefar i går .. Med bowling bane på he he.. Og den ble tatt  i mot veldig bra ;-) they frickin loved it hehe... Det var jo kjempe moro :-)

Så har jeg laget litt sukkerpasta roser idag og det var kjempe moro :-) Ble knall flotte jo :-p... OOOG endelig har nesten alle pakkene mine kommet :-) så mestepart av utstyr er på plass!  Nå ventes bare et par små ting som noen former, smaker og verktøy igjen.. Da er man fulladdet med utsyr til diverse kaker :-)

jeg skal snart prøve meg på bryllups kake.. da jeg  må øve meg hehe.. skal jo lage min egen kake.. Men jeg gifter meg ikke før om 2 år da... Men klart det går jo kjapt til den tid hi hi hi .... Driver å planlegger masse kaker nå.. så om noen har noen ideèr de vil se så bare kom med det hehe.. Prøver ALT  som ikke er blitt testet enda!

Føler meg litt som en skit unge nå hahaha,.. er gressenke i helga så har liksom huset for meg selv Hihi... så da kan man finne på litt sprell.
I den kaken jeg laget i går var det whiskey i og det slo veldig godt ann :-D Så det var jo knall for da vet jeg at jeg ka bruke det videre i kaker for de som liker det..

Og koser meg skikkelig med boken Love Manuela <3 Nydelig kakebok som er et MUST for alle som er bake glade :-D Hun forklarer så himla perfekt på hvordan man skal lage alt mulig mums :-D Får og en del saker av kjære svigerfar på søndag ( han eier TT STORKÖK i Jønkøping) så vi har bestillt litt kake utstyr i fra han <3  Så må si jeg gleder meg masse! Det eneste problemet er at jeg har snart ikke plass :-p hahahaha... Trenger flere skap og hyller jah!

Vel det var det jeg hadde ppå hjertet i dag , avslutter med bilde av sukkerliljen jeg laget <3 Gå gjerne inn på hjemmesiden og se de andre kaker som er blitt laget ( det kommer flere)

Peace out!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar