lørdag 10. mars 2012

chocolate covered cupcakes and lady fingers

Idag laget man noe så smaskens :-D Perfekt for den som er super glad i søtsaker :-) Nemlig vanilje cupcakes med vanilla bean frosting og toppet det hele med sjokolade trekk :-D Fy flade det er som å spise en kokos bolle (men da uten kokos) Utrolig deilig!! Oppskriften er ifra Manuela sin bok med noen endringer :-)

Også laget jeg Lady fingers (også ifra hennes bok) men ringlet da litt sjokolade over :-) helt fantastisk godt må jeg si!!!

Det jeg har begynt med er å ha kaker eller småkaker som lørdags godis og jeg har faktisk klart å gå ned 3 kg på det :-) Jeg spiser ikke vanlig godteri så mye lenger, men lager meg kake i stedet! Så hvorfor ikke prøve det i stedet for godteri? :-) Finnes så mye godt man kan lage ( eller bestille, kjøpe) som smaker fantastisk og man får en mulighet å by inn noen kaffe gjester ;-) Det er jo altid koslig da :-)


Nei nå skal jeg plante meg godt i sofaen og nyte mine cupcakes og lady fingers :-) Ha en fantastisk lørdags kveld videre alle sammen!
Avslutter med bilde av dagens KOOOS!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar