onsdag 29. februar 2012

En del å gjøre..

Huuhh.. Ja det er nok en del å gjøre i morgen må jeg si.. skal først lage sjokoladepasta , så skal jeg lage fondant.. såå skal jeg bake sjokoladekake til bestilling hehe... Jepp er nok en del å gjøre i morgen ja... Så eeeegentlig burde jeg ha lagt meg nå HAHA.. Men så er det det at man har litt probs med å sove da hehe....'

Kan være fordi jeg er såå EXITED pga alle kake sakene som er påvei!! Flaate så morro.. Da kan man si jeg har det meste ja hehe... Ikke så mye man mangler da... Evnt noen former da, men de er ikke kommet inn enda... Man  må jo investere om man skal få til noe.. Jeg har så kjempe lyst å åpne mitt eget konditori.. Og en dag skal jeg virkelig få det til! Må liksom bare ha drømmene der :-)

Ting tar tid.. og it could make u or break u... Så jeg må nesten ta en sjangse altså.. Ettersom man vil jo så gjerne holde på sine drømmer!!
Men jeg tror nesten jeg må kara meg i seng hehe... Kjenner øynene siger sammen her.. Håper dere har hatt en flott dag (de av dere som sover) Og håper dere får en fin natt (dere som enda er opp) Denne jenta hopper i seng iaff :-)

Peace out! CupcakeZ

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar