torsdag 16. februar 2012

Venter pakke!





                                       ^ verdens beste nettside om
                                      du trenger pynt og slik til kaker!

Huuhh... Vente tiden is killing mee... jeg venter på pakke ifra strøssel o annat  nå med masse flotte kakefarger og diverse hehe... men det værste jeg vet om er å vente... men dem sier dem som venter på noe godt venter aldri forgeves :-D

Baahh til den som oppfant å si det hahah... eller jo det stemmer jo på en måte da :-p.. Men man vil så gjern ha det nå.. Men jeg må nok vente til torsdag neste uke :-p.. Hihi gud som jeg gleder meg nå... Jeg har designet de kakene jeg skal lage til andre allerede slik at  jeg ikke glemmer hvordan de skal se ut og hva de skal ha i seg... Jeg er en trofast leser av Manuela sin blogg www.passion4baking.no og hun har inspirert meg til såå mye!! Hun har fått meg til å se at drømmer kan bli sanne bare man har passion for det man vil drive med!!

Og det kan man virkelig si jeg har... Så det blir å prøve hennes fastelaven brioche til helgen tenker jeg siden det er fastelaven da :-D Ha en flott dag alle sammen, Jeg får fortsette å rydde jeg hihih!!

Peace out!

Ps..
Har du en blogg du vil jeg skal lese så skriv en kommentar her :-) så sjekker jeg ut siden din! Kommenterer alle blogger jeg  er innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar