onsdag 15. februar 2012

Mange kaker planert..

Jeg vet ikke hvor mange av dere eller om det er noen der ute som ser på et program som heter cake boss? Fy flate det må være det beste kake showet  jeg noen gang har sett... Min drøm er å bli like flink som Carlos.. Og jeg skal klare det!

Ingen som sier man ikke kan drømme STORT.. Jeg har allerede 4 kaker jeg har lyst å gjøre nå.. og enda fler ideer som popper opp! Jeg skal sammen med min søster prøve få til å starte mitt eget konditori :-D YEYY!!!
Så det jeg driver med er å prøve å finne ut om det er marked for det her... Altså her jeg bor.. I hedmark :-)

Alle er jo glad i noen form for kaker eller søtsaker :-D Det jeg vil lage er alt av alle slag kan man vel si... Også gjerne noe heelt spesiellt :-D Jeg prøver meg gjerne på vansklige kaker bare for å teste meg selv... Neste uke skal jeg lage red velvet cake og sufflè .... :-D Kom gjerne med ideer om spennende kaker dere synes jeg skal prøve meg på. Im game he he...

Vel det var det hele for i natt tenker jeg... skal se om jeg kan få bakt noe i morgen hehe.. må jo passe på å ha en annledning til det da så man ikke eter seg i hjel på kaker og tilslutt ruller nedover gata hahaha.. Det hadde nok sett ut jah!!!

Vel ha en flott natt alle nattranglere hi hi.. Avslutter med et bilde av Carlos Valestro og hans fantastiske kakebil :-D

FUCKING AMAZING!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar